Akadálymentes honlap

hőmérséklet: 14 °C, relatív páratartalom: 87.7%
szélcsend van, légköri nyomás: 1015 hPa

Közérdekű adatok

1. Szervezeti, személyzeti adatok

1.1. Kapcsolat, szervezet, vezetők
 

Polgármesteri Hivatal elnevezése, elérhetősége:


Megnevezés: Dunavecsei Polgármesteri Hivatal
Levelezési cím: 6087 Dunavecse Fő út 43.
Telefon: (06 78) 437 - 116; (06 78) 437 - 117
(06 70) 315 - 4085
Fax: (06 78) 437 - 116
E-mail: dunavecseph@level.datanet.hu
Web URL: www.dunavecse.hu

 

Okmányiroda: (06 78) 437 - 031
Járóbeteg Szakrendelő Intézet: (06 78) 437 - 037


 

Ügyfélfogadási rend:

Polgármesteri Hivatal
Hét napja Délelőtt Délután
Hétfő 8.00 – 12.00 -
Kedd 8.00 – 12.00 13.00 - 17.00
Szerda 8.00 – 12.00 13.00 - 16.00
Csütörtök 8.00 – 12.00 -
Péntek 8.00 – 12.00 -

 

Pénztár
Hét napja Délelőtt Délután
Hétfő - -
Kedd 8.00 – 12.00 13.00 - 17.00
Szerda - 13.00 - 16.00
Csütörtök 8.00 – 12.00 -
Péntek - -

 

                                                                

Okmányiroda
Hét napja Délelőtt Délután
Hétfő 8.15 – 12.00 13.00 - 17.30
Kedd 8.15 – 12.00 13.00 - 16.00
Szerda 8.00 - 12.00 -
Csütörtök - -
Péntek 8.00 – 12.00 -

 

 

 

 

 

 

Telefonkönyv:

Név Telefonszám
Vörös Sándor polgármester (06 78) 437 - 116/214 mellék
Nagy Erzsébet jegyző (06 78) 437 - 116/212 mellék
Dr. Tarnai Kitti hatósági csoportvezető (06 78) 437 - 116/216 mellék
Okmányiroda (06 78) 437 - 031

 

Szervezeti struktúra

 
  


A szervezeti egységek feladatainak leírását Dunavecse Város Önkormányzata Polgármesteri Hivatalának Ügyrendje tartalmazza, melyet IDE kattintva érhetnek el.

 

Szerv vezetői

Polgármester: Vörös Sándor
Alpolgármester: Kovács Péter
Jegyző: Nagy Erzsébet
Levelezési cím: 6087 Dunavecse, Fő út 43.
Telefon: (06 78) 437 - 116; (06 78) 437 - 117
(06-70) 315 - 4085
Fax: (06 78) 437 - 116

Polgármester e-mail:
Jegyző e-mail:
Hivatal e-mail:

polgarmester@dunavecse.hu
jegyzo@dunavecse.hu
dunavecseph@level.datanet.hu

  

A képviselő testület tagjai:

  • Vörös Sándor
  • Kovács Péter
  • Aranyi János Gábor
  • Banyári István
  • Halászné Kovács Éva
  • Matula Jánosné
  • Vasaji László Arnold
     


Az önkormányzat Bizottságai
 

   Ügyrendi, Pénzügyi és Városgazdálkodási Bizottság

   Elnöke:         Halászné Kovács Éva

   Tagjai:          Aranyi János Gábor
                      Banyári István
                      Matula Jánosné
                      Vasaji László Arnold
 

    Oktatási és Szociális Bizottság

    Elnöke:        Matula Jánosné

    Tagjai:         Aranyi János Gábor
                      Banyári István
                      Halászné Kovács Éva
                      Vasaji László Arnold
 

Intézmények:

Petőfi Sándor Általános Iskola

Megnevezés: Petőfi Sándor Általános Iskola
Cím: 6087 Dunavecse, Zrinyi u. 6.
Igazgató: Zádoriné Squor Mária
Telefon: (06 78) 437-082
Fax: -
E-mail: petofi.iskola@dunavecse.hu

 

1.2. A felügyelt költségvetési szervek

Százszorszép Óvoda

Megnevezés: Százszorszép Óvoda
Cím: I. épület 6087 Dunavecse, Zrínyi u. 6
II. épület 6086 Dunavecse, Honvéd u. 22.
Intézményvezető: Kerekné Markovits Julianna
Telefon: (06 78) 437 - 130
E-mail: ovodadunavecse@gmail.com

 

Vikár Béla Művelődési Ház, Könyvtár és Helytörténeti Kiállítás

Művelődési Ház Adatlap
Megnevezés: Vikár Béla Művelődési Ház, Könyvtár és Helytörténeti Kiállítás
Cím: 6087 Dunavecse, Fő út 35.
Telefonszám: (06 78) 438-034
Fax:  
Intézményvezető: Aranyi Ágota
E-mail: muvhaz.konyvtar@gmail.com

 

Hét napja Nyitvatartás
Hétfő 7.30 - 17.00
Kedd 7.30 - 17.00
Szerda 7.30 - 16.00
Csütörtök 7.30 - 16.00
Péntek 7.30 - 16.00
Szombat -

 

Könyvtár Adatlap
Megnevezés: Vikár Béla Művelődési Ház, Könyvtár és Helytörténeti Kiállítás
Cím: 6087 Dunavecse, Fő út 28.
Telefonszám: (06 78) 438 - 034
Fax:  
Intézményvezető: Aranyi Ágota
E-mail: muvhaz.konyvtar@gmail.com

 

Könyvtár nyitva tartás
Hét napja Nyitva tartás e-Magyarország pont
Hétfő 13.00 - 17.00 13.00 - 17.00
Kedd 13.00 - 17.00 13.00 - 17.00
Szerda 8.00 - 16.00 8.00 - 16.00
Csütörtök 8.00 - 16.00 8.00 - 16.00
Péntek 8.00 - 16.00 8.00 - 16.00
Szombat - -

 

Dr. Kolozs Gergely Kistérségi Egészségügyi Centrum és Bölcsőde

Járóbeteg Szakrendelő Adatlap
Megnevezés: Dr. Kolozs Gergely Kistérségi Egészségügyi Centrum és Bölcsőde
Cím: 6087 Dunavecse, Vasút u. 8.
Intézményvezető: Dr. Pándi Ottó
Telefon: (06 78) 437 - 037
E-mail: szakrendelo@t-online.hu

 

Szakrendelések rendelési ideje letölthető ITT!

 

Bölcsőde Adatlap

Bölcsőde Adatlap
Megnevezés: Dr. Kolozs Gergely Kistérségi Egészségügyi Centrum és Bölcsőde
Cím: 6087 Dunavecse, Forgács u. 2.
Intézményvezető: Tóth Emese
Telefon: 70/315 - 4086

 

1.3. Gazdálkodó szervezetek

Adatlap
Megnevezés: IZSÁK-KOM Térségi Kommunális Szolgáltató Kft.
Székhely: 6070 IZSÁK, Vadas dűlő, hrsz. 0394/6
Levelezési cím: 6070 IZSÁK, Szabadság tér 1.
Telefon/Fax: (06 76) 568 - 060; (06 76) 569 - 001
Ügyvezető ig.: Rudics Ákos
Főtevékenység: hulladékkezelés, településtisztasági szolgáltatás
Tulajdoni hányad: 3176/39307


 

Adatlap
Megnevezés: Bácsvíz Zrt.
Székhely: 6000 Kecskemét, Izsáki u. 13.
Levelezési cím: 6000 Kecskemét, Izsáki u. 13
Telefon/Fax: 06-76-511-530
Ügyvezető ig.: Kurdi Viktor
Főtevékenység: vízgazdálkodás
Tulajdoni hányad: 0,487%

 

1.4. Közalapítványok

Közalapítvány neve: Esélyegyenlőségért Jóléti Szolgálat Közalapítványa
Székhelye: 6087 Dunavecse, Fő út 36.
Tagjai: Gajdicza Lászlóné.
Aranyi János 
Devecseri Mátyásné 
Körtvélyessy Csaba
Szágos Lénárdné 
Huber Béla


1.5. Lapok

Lap neve: Dunamellék
Szerkesztőség: 6087 Dunavecse, Fő út 28.
Felelős kiadó: Aranyi Ágota
Főszerkesztő: Aranyi Ágota
Szerkesztőségi tagok: Laub Miklós, Magyar Róbert, Tóth István

 

1.6. Felettes, felügyeleti, törvényességi ellenőrzést gyakorló szerv

Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal

Kormánymegbízott: Dr. Kerényi János
Cím: 6000 KECSKEMÉT, Deák Ferenc tér 3.
Telefon: (06 76) 513 - 800
Telefax: (06 76) 513 - 800
Honlap: www.kormanyhivatal.hu/hu/bacs-kiskun
E-mail: kormanyhivatal@bkmkh.hu

 

 

2. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok

 

A szerv alaptevékenysége, feladat- és hatásköre

Az önkormányzat feladatát, hatáskörét és alaptevékenységét az alábbi jogszabályok és szabályzatok határozzák meg: 

  • Magyarország Alaptörvénye (2011. április 25.)
  • Magyarország helyi önkormányzatairól szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény
  • az önkormányzat Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló többször módosított 9/2006. ( III. 29.) rendelete
  • a Polgármesteri Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzata
  • a Polgármesteri Hivatal ügyrendje


Az önkormányzat önként vállalt feladatai:

  • járóbeteg szakrendelő fenntartása és működtetése 
  • bölcsőde fenntartása és működtetése
  • civil szervezetek támogatása

A hatósági ügyek intézésének rendjével kapcsolatos adatok

- Hatósági csoport
- Adócsoport
- Gazdálkodási csoport 

Közszolgáltatások

A települési szilárd hulladék kezelésére szervezett közszolgáltatásról (21/2011. (XII.01.)) - egységes szerkezetben (hatályos 2013. május 31-től)

A települési szilárd hulladékkezelés közszolgáltatásának díjáról (31/2011. (XII.15.)) - egységes szerkezetben (hatályos 2013. május 31-től)

A köztemetőről és a temetkezésről szóló 5/2008. (II. 27.) sz. rendelet

A szerv nyilvántartásai

Dunavecse Város Polgármesteri Hivatala kereskedelmi és vendéglátó egységeinek nyilvántartása

Az alaptevékenység ellátásához használt nyilvántartásokat ide kattintva érhetik el. (Feltöltés alatt)

Nyilvános kiadványok

nincs

Döntéshozatal, ülések

A testületi szerv döntés-előkészítési rendje, a döntéshozatal eljárási szabályai az SZMSZ-ben találhatók.

A képviselő-testület üléseit a Polgármesteri Hivatal tanácskozó-termében tartja: 6087 Dunavecse, Fő út 43., de ezen túlmenően kihelyezett ülést is tarthat.

Közmeghallgatások üléseinek helye:

Vikár Béla Művelődési Ház, 6087 Dunavecse, Fő út 35.

A testületi ülések anyagait, napirendi pontjait, jegyzőkönyvét, előterjesztéseit, ülések időpontjait és döntéseinek felsorolását IDE kattintva érhetik el. 

Pályázatok

Jelenleg nincs a közfeladatot ellátó szerv által kiírt pályázat.

Közérdekű adatok igénylése

Az Alkotmány 61. §-ának (1) bekezdése értelmében "a Magyar Köztársaságban mindenkinek joga van a szabad véleménynyilvánításra, valamint arra, hogy a közérdekű adatokat megismerje, illetve terjessze."

Közérdekű adatnak minősül "az állami vagy helyi önkormányzati feladatot, valamint jogszabályban meghatározott egyéb közfeladatot ellátó szerv vagy személy kezelésében lévő, valamint a tevékenységére vonatkozó, a személyes adat fogalma alá nem eső, bármilyen módon vagy formában rögzített információ vagy ismeret, függetlenül kezelésének módjától, önálló vagy gyűjteményes jellegétől". Ezen kívül bárki megismerheti az ún. közérdekből nyilvános adatokat is, vagyis az olyan - a közérdekű adat fogalma alá nem tartozó - adatokat, amelynek nyilvánosságra hozatalát vagy hozzáférhetővé tételét törvény közérdekből elrendeli.

Hogyan juthat hozzá a közérdekű adatokhoz?

Szóban is felvilágosítást adunk egyes igényekre, eljárásokra, az alkalmazott jogszabályokra, munkatársaink nevére, beosztására, hivatali elérhetőségére, vagy már jogszerűen nyilvánosságra került adatokra vonatkoznak. Amennyiben igényét nem tudnánk szóban kielégíteni, írásban adjuk meg a kért adatokat, legkésőbb 15 napon belül.

Írásbeli igényét az alábbi módokon juttathatja el:

  • személyesen: Dunavecsei Polgármesteri Hivatal (6087 Dunavecse, Fő út 43.) 
  • postán: Dunavecsei Polgármesteri Hivatal (6087 Dunavecse, Fő út 43.) 
  • faxon: (06 78) 437-116 
  • elektronikus levélcímen: dunavecseph@level.datanet.hu

A közérdekű adat megismerése iránti igény nincs semmilyen alakszerűséghez kötve. Igénye teljesítését megkönnyíti, ha az igényelt adatot részletesen és egyértelműen megjelöli.

Az adatigény teljesítéséhez szükséges adatok

Az adatvédelmi törvény értelmében "az adatigénylő személyazonosító adatai csak annyiban kezelhetők, amennyiben az az igény teljesítéséhez elengedhetetlenül szükséges. Az igény teljesítését, illetőleg a költségek megfizetését követően az igénylő személyes adatait haladéktalanul törölni kell." E szabálynak megfelelve, igénye írásbeli teljesítéséhez a következő adatokra van szükségünk:

  • amennyiben a kért adatokat elektronikus levélben kéri megküldeni, elegendő csak az elektronikus levélcímet megadnia, 
  • amennyiben postai úton vagy faxon kéri a választ, nevét és egy levelezési címet, illetve faxszámot kérünk megadni. 

Tájékoztatom, hogy igénye illetékmentes, és a kért közérdekű adatokat ingyenesen bocsátjuk rendelkezésre.

Miről nem adhatunk felvilágosítást?

A közérdekű adatok megismeréséhez fűződő jog nem korlátlan, így nem áll módunkban felvilágosítást adni különösen:

  • olyan személyes adatokról, illetve jogi személyek, jogi személyiség nélküli szervezetek olyan adatairól, amelyek nem minősülnek közérdekből nyilvános adatnak, 
  • a minősített adatokról, 
  • az önkormányzat feladat- és hatáskörébe tartozó döntés meghozatalára irányuló eljárás során készített vagy rögzített, a döntés megalapozását szolgáló adat. 

Jogorvoslat a közérdekű adatigény elutasítása esetén

Amennyiben az Ön által kért közérdekű adatokkal nem rendelkezünk, vagy azt - törvényi akadály miatt - nem bocsáthatjuk az Ön rendelkezésére, vagy a kért adat "döntést megalapozó adat"-nak minősül, igénye teljesítésének megtagadásról és ennek okairól az igény beérkezését követő 8 napon belül tájékoztatjuk. Amennyiben az elutasítással nem ért egyet, annak kézhezvételétől számított 30 napon belül keresetet nyújthat be a Kecskeméti Városi Bírósághoz (6000 KECSKEMÉT, Rákóczi út 17-19., Postacím: 6001 KECSKEMÉT, pf.: 143). A per illetékmentes.

A közérdekű adatok közzétételi kötelezettségéről szóló szabályzatot IDE kattintva tekinthetik meg. 

A 4. számú melléklete elérhető ITT

A 5. számú melléklete elérhető ITT

 

3. Gazdálkodási adatok

3.1. A működés törvényessége, ellenőrzések

Ellenőrzések:
(Feltöltés alatt!)

 

3.2. Költségvetések, beszámolók

 

Beszámolók

2013 Félév III. negyedév  
2012 Félév III. negyedév Zárszámadás
2011 Félév III. negyedév Zárszámadás
2010 Félév III.negyedév Zárszámadás
2009 Félév III. negyedév Zárszámadás
2008 Félév III. negyedév Zárszámadás
2007 Félév III. negyedév Zárszámadás

 

Költségvetés

ÉV KONCEPCIÓ Bevételek
Kiadások
Mellékletek
Előterjesztések
Rendelet Módosítások
2014 Koncepció Költségvetés 2014 Rendelet  
2013 Koncepció Költségvetés 2013 Rendelet

Mód 1
Mód 2
Mód 3

Mód 4

Mód 5

2012 Koncepció Költségvetés 2012 Rendelet Mód 1
Mód 2
Mód 3
Mód 4
Mód 5
Mód 6
2011 Koncepció Költségvetés 2011 Rendelet

Mód 1
Mód_2
Mód_3
Mód_4

2010 Koncepció

Bevétel Kiadás
4. sz. melléklet
5. sz. melléklet
Előterjesztés

Rendelet

Mód_1
Mód_2
Mód 3
Mód_4
Mód_5

2009 Koncepció Bevétel
Kiadás
4. sz. melléklet
5. sz. melléklet
Előterjesztés
Rendelet

Mód_1
Mód_2
Mód_3
Mód_4
Mód_5
Mód_6

2008 Koncepció Bevétel
Kiadás
4. sz. melléklet
5. sz. melléklet
Előterjesztés
Rendelet Mód_1_2
Mód_3
Mód_4
Mód_5
2007 Koncepció 4. sz. melléklet
5. sz. melléklet
Rendelet Mód_1


Foglalkoztatottak

A közfeladatot ellátó szervnél foglalkoztatottak létszáma, a vezetők és a vezető tisztségviselők illetménye, munkabére és rendszeres juttatásai, valamint költségtérítésének összesített összege és az egyéb alkalmazottaknak nyújtott juttatások fajtája és mértéke összesítve ITT található.

Támogatások

  • A társadalmi és civil szervezetek, önkormányzati intézmények, alapítványok által benyújtott támogatási kérelmek elbírálása - 2008. oldalunkról link
  • A társadalmi és civil szervezetek, önkormányzati intézmények, alapítványok által benyújtott támogatási kérelmek elbírálása - 2009. oldalunkról link
Támogatott szervek 2013
Támogatott szervek 2012
Támogatott szervek 2011
Támogatott szervek 2010
Támogatott szervek 2009
Támogatott szervek 2008


 

 

 

 

Szerződések

Az államháztartás pénzeszközei felhasználásával, az államháztartáshoz tartozó vagyonnal történő gazdálkodással összefüggő adatok részletes listáját ide kattintva tekinthetik meg. 

Közbeszerzési eljárás eredményeként megkötött nettó 100 MFt-ot meghaladó szerződések és azok alapján teljesített kifizetések

Nettó 5 MFt-ot meghaladó szerződések

 

Költséghatékonyságra tett intézkedések Működés, törvényesség ellenőrzése
2011 2011
2010 2010
2009 2009
2008 2008

 

Gazdasági programok